Pastel Chalet

Am fost cu David în tabără la Pastel Chalet și vă spun sincer ce am spus și tuturor oamenilor apropiați care m-au întrebat cum a fost: ”A fost cea mai tare vacanță pe care am avut-o cu David până acum”. Și am avut multe vacanțe, și în țară și în afara ei. Niciuna cu atâta veselie!

Dincolo de locul liniștit, și curat, și cald în care am stat, tabăra asta mi-a dat liniște. Multe activități la care nu avem acces cu ușurință în București, că cine se plimbă cu căruța aici 🙂 și deloc griji cu organizarea lor. Singura grijă din toată vacanța a fost să îl conving pe David să se și culce 🙂 . Îl înțeleg, prea frumos să vrei să mai dormi.

Am găsit la Pastel Chalet și detalii pe care le-am găsit în altă parte. Curat, fără televizor în cameră, mâncare bună, zonă liniștită. Dar am găsit și părți care în alte locuri lipsesc cu desăvârșire cu toate că prețurile nu sunt deloc modeste.

Ce este altfel la Pastel Chalet?

Angajați tineri, dar mai ales foarte prietenoși.

Mă întreb dacă nu cumva criteriu de selecție la angajare este să le placă viața și copiii. Se jucau cu ei chiar și când serveau masa. Le vorbeau foarte frumos și prietenos. Nu arătau acel dispreț când copiii se mai împiedicau printre picioarele lor. Inventau jocuri pentru ei. Acceptau să fie împușcați imaginar și dimineața, și la prânz, și seara. Acesta e David, evident 🙂 Pentru mine a fost un detaliu de finețe extrem de important.

Un program foarte clar organizat pe care îl știi din timp și unde ești și tu invitat, nu organizator.

Când merg cu David în vacanțe am grija locurilor pe care le vizităm, a meselor luate pe cine știe unde, și mândrul meu nu prea mănâncă, a restaurantelor unde el se plictisește la masă fiindcă nu are măcar un frate cu care să se hârjonească. Eu recunosc, este obositor să le organizezi tu pe toate. Aici am fost cu adevărat în vacanță.

Activități de învățare, recreere și dezvoltare emoțională.

Activitățile au fost organizate atât în natură, cât și afară. David s-a dat pe pârtie de am crezut că își ba tăbăci fundulețul adorabil, dar nu a fost cazul. Ne-am plimbat cu căruța, am făcut foc de tabără unde am mâncat bezele coapte, sau cum s-or numi, am vizitat rezervația de zimbri și cascada urlătoare unde ghidul a spus povești la care stăteau și părinții cu urechile deschise, am făcut drumeții, am descoperit natura și libertatea de a respira aer curat.

Și am crezut că leșin de fericire când la atelierul ținut de Anda, psiholog, au discutat despre emoții și temerile lor. Pentru prima dată David a participat la un atelier de dezvoltare personală și i-a plăcut.

Am pictat, am modelat, am construit, am făcut slime, am râs mult și bine și cu tot sufletul. Am băut vin fiert la popasuri și lapte cu cacao. Ne-am aruncat cu saniile pe pârtii improvizate. Ne-am făcut prieteni. Am băut cafea în liniște timp în care David se juca cu copiii afară, unde nea Comăniță, un domn ”bunic” prin excelență, plimba copiii cu roaba.

Mâncare sănătoasă, gustări cu fructe, prăjituri făcute în casă.

Încă am rămas cu gândul la pandișpanul acela însiropat. Clătite cu gem de casă, lapte de vacă adevărată 😊, ouă de țară, mâncare mult prea bună.

A fost atât, atât de bine încât David m-a rugat cu toată sinceritatea să mergem și în următoarele 3 tabere, cel puțin o dată la fiecare. I-am promis că la vară ne mai întoarcem. Și așa voi face. Pentru că, Pastel Chalet, este o destinație unde trebuie neapărat să ajungi cel puțin o dată în fiecare anotimp.

Următoarele tabere sunt acestea:
– 22-26 aprilie – În așteptarea Iepurașului
– 1-5 iulie, 15-19 iulie – Tabăra indienilor
– 5-9 august, 2-6 septembrie – Vacanță ca-n Hawaii
– 19-23 august –  Tabăra de cercetași și orientare turistică (vârstă minimă 6 ani)

Veți găsi mai multe informații pe site-ul lor la rubrica Pachete – Timeless Story și le puteți scrie pe adresa contact@pastelchalet.ro. La vară ne vedem acolo!

Sunt licențiată în Psihologie și în Asistență Socială și sunt fascinată de psihicului uman și capacitatea lui de a supraviețuit și a se reconstrui indiferent câte furtuni e obligat să ducă. Am finalizat masterul „Evaluarea, consilierea și psihoterapia copilului, cuplului și familiei” și un program de formare în specializarea ”Psihoterapia integrativă a traumei”. Cred cu tărie că oamenii sunt făcuți să fie buni și să iubească. Unii nu își dau voie. În ei stau bine de pază durerile, fricile, mecanismele de apărare, furia. Toate zidurile pe care și le-au ridicat singuri, pentru că altă dată au trebui să se apere. Altfel nu ar fi putut trăi. Altfel nu știu să trăiască. Dar altfel se poate!
Articole create 531

5 comentarii la „Vacanta in Romania ♥ Pastel Chalet o destinatie unde trebuie neaparat sa ajungeti

1. Locul asta pare fix ce-mi trebuie mie, un loc linistit, in natura, unde cei trei manji ai mei sa zburde liberi.
    O sa sun imediat cum am perioada de vacanta stabilita.
    M-am uitat un pic pe pachetele lor, preturile au si mancarea inclusa sau nu am vazut eu bine?
    Denisa

2. Am fost si noi vara trecuta si ne-a placut foarte mult, ne gandim sa repetam experienta anul acesta.
    Imi poti spune, te rog, daca ultimii 5 km de drum sunt mai ok? Cand am fost noi, cativa metri de drum stateau chiar sa se surpe si chestia asta m-a ingrozit la maxim.