Vacanta in Romania ♥ Raul Sadului ♥ Sibiu

Îmi place mult să călătoresc în general, oriunde, de preferat prin locuri pe unde nu am mai fost și îmi place și mai mult să o fac împreună cu David, să îl duc să vadă și să afle cât de multe locuri frumoase ascunde țara asta.

În urmă cu două săptămâni am fost într-o tabără de creație la Râul Sadului, la 30 de km de Sibiu. Locul este absolut superb, cu multă liniște, departe de toate și de toți, aer pur, natură simplă și plină de culoare.

Vacanta in Romania (2)Foto Credit Film Experience

Vacanta in Romania (3)

Am fost cazați la Cabana Nora în Râul Sadului, condițiile sunt oarecum decente pentru prețurile mici pe care le au, am avut și câteva nemulțumiri în calitate de organizator, motiv pentru care, cu regret pentru zona absolut superbă, probabil pe viitor nu mă voi întoarce aici. Nu știu cum este să te duci doar cu familia și nu cu 30 de adolescenți cum am fost eu, dar ținând cont că mereu au rezervat pentru grupuri mari, aș presupune că nu găsești prea multă liniște și nici acces la facilități (teren de fotbal, baschet, volei pe nisip, masă de tenis, biciclete de închiriat). Cabana unde am fost noi cazați era din lemn și se auzea fiecare zgomot, plus scârția groaznic de tare și lemnul și patul, la fiecare mișcare, nu vreți să știți cum se aud o gramadă de tineri, sus-jos, pe scări din lemn. Mâncarea a fost bună și suficient cantitativ, dar am mâncat atât de mulți cartofi încât nici să mai aud de ei nu vreau, așa, ca să vă faceți o idee, din 12 mese, 8 au fost cu cartofi, gătiți țărănești sau un fel de nature. Oricum, lui David i-a plăcut extrem de mult în tabără, a alergat și pe soare și prin ploaie, a pictat, s-a jucat la râu, la nisip, a cântat, l-au plimbat tinerii cu mătura și l-au legănat cu pătura … știți de astea ? 🙂

Vacanta in Romania (4)Foto Credit Film Experience

Vacanta in Romania (5)

Foto Credit Film Experience

Vacanta in Romania (6)

Vacanta in Romania (7)Vacanta in Romania (8)

În ultimele două zile de tabără a venit și tati … nu știu care dintre mine și David îl aștepta cu mai multă nerăbdare. Nu vă gândiți la romantism, după 5 zile singură cu David și 30 de adolescenți, aveam nevoie de ajutor ca de aer 🙂 .

Vacanta in Romania (9)

Vacanta in Romania (10)

Într-o zi am făcut o escapadă la Sibiu unde am plecat cu autocarul spre marea încântare a mândrului 🙂 , la întoarcere a dormit tot drumul. Am văzut Palatul Brukenthal (cu David în SSC ca să nu zburde) și centrul istoric al Sibiului (mai multe detalii despre ce puteți vizita, găsiți aici). Am vrut să vedem și Grădina Zoologică și Muzeul Astra (am mai fost acum 7 ani și mi-a plăcut mult Muzeul Astra), dar a plouat așa că am amânat vizita pentru o săptămână, când ne-am întors iar în Sibiu, de data asta în familie, cu Marius și cu David (revin cu detalii).

Vacanta in Romania (11)

Vacanta in Romania (12)

La Grădina Zoologică copiii până în 3 ani au gratuitate și adulții plătesc 3 lei. Printr-o comparație cu cea din București, arată mult mai bine cea din Sibiu, mai primitoare și culmea, este mult mai ieftină.

Vacanta in Romania (13)Vacanta in Romania (14)

Vă recomand să poposiți în zonă asta, am observat că sunt multe pensiuni prin jur, puteți pur și simplu să stați a pagubă, așa zic eu 🙂 , să umblați prin munți sau să vizitați Cișnădie, Cișnădioara și Sibiul.

Vacanta in Romania (15)Vacanta in Romania (16)

Revin și cu impresii despre călătoria de familie Sibiu – Alba-Iulia – Arieșeni.

Despre alte vacanțe și călătorii de familie puteți să citiți aici.

Cristina Buja
Sunt mamă, psiholog, trainer, ONG-ist și-n toate îmi place să îi învăț pe oameni să se ajute singuri. Aici e culcușul meu cald, pufos, cu miros de scorțișoară, locul unde mă dezbrac de temeri și vă însoțesc cu gânduri, vise, povești, uneori și lacrimi, pentru că, oricât de FUN ar fi să fii părinte, de mii de ori poate fi mai greu când nu poți fi. Aici sunt eu, la fel și altfel, mamă de băiat David și de fetiță înger Emma.

2 Comments

1. Pingback: Vacanta in Romania ♥ Alba Iulia ♥ Arieseni (+ FOTO)   | FUN Parenting by Cristina Buja

2. Pingback: Vacanta in Romania ♥ Alba Iulia ♥ Arieseni | FUN Parenting by Cristina Buja