Cerinte neobisnuite la hotel – vedete pentru o clipa

Ascultam zilele trecute știrea cu artiștii de la Depeche Mode care au cerut condiții speciale la hotelul unde au fost cazați și mi-am dat seamă că pentru o zi, am fost și noi un fel de vedete în concediu.

Când am ajuns la hotel în Kissamos, Molos Bay îi spune, super fain de altfel, ne-au anunțat că nu ne pot caza în camera noastră pentru că au o defecțiune la aerul conționat și că ne dau o cameră mai bună, numai că peste 2 zile trebuie să ne mutăm. Ok, deloc comod pentru mine, doar urăsc să fac și să desfac bagaje și sunt obligată să mă ocup de asta pentru toți 3. Ne-au cazat într-un fel de apartament așa că David si-a proclamat o cameră ca fiind spațiul lui de joacă. Cu o zi înainte să plecăm, ne-au anunțat că trebuie să ne mutăm. Great, exact ce îmi doream! M-am pus pe strâns catrafuze, gata să le mut, când ne spun că de fapt putem să facem asta abia după ora 12:00 când e gata camera noastră. ”Păi, noi suntem plecați la tavernă atunci”. ”Nici o problemă, le mutăm noi”, ne zic oamenii, fără să aibe idee în ce se bagă.

Cerinte neobisnuite la hotel (2)

Adun eu geamantanele, plasele și plăsuțele și îl anunț pe David că trebuie să își strângă zecile de piese Lego. Numai ce îl privesc și îmi dau seama că am dat de belea. Își pune mânuțele în șold, încruntă ochii lui de ciocolată și ”Dal mami, nu vleau, eu abia am făcut olașul ăsta flumos și intelesant”. Opa, joac-o p-asta! Am încercat să îl conving, dar m-a convins în schimb el pe mine că nu e tocmai corect, că el a muncit și vrea să le ducem împreună în noua cameră și să le așezăm fix la fel.

Am pus piesele pe mapa care se afla în cameră, nu toate, că nu au încăput, a mai cedat David la câteva, am făcut o poză, l-am luat de mânuță și am mers la recepție. ”Știți, doamnă, vă rog frumos, când ne mutați lucrurile să mutați și mapa aceasta din poză, dar fix așa, că altfel plânge băiatul meu”. A băgat și David un zâmbet cu toți dinții la vedere și problema a fost rezolvată.

Cerinte neobisnuite la hotel (3)

Ce nu face o mamă pentru copilul ei, dar mai ales pentru liniște în concediu 🙂

Despre vacanțele și călătoriile noastre de familie, v-am mai povestit aici.

Cristina Buja
Sunt mamă, psiholog, trainer, ONG-ist și-n toate îmi place să îi învăț pe oameni să se ajute singuri. Aici e culcușul meu cald, pufos, cu miros de scorțișoară, locul unde mă dezbrac de temeri și vă însoțesc cu gânduri, vise, povești, uneori și lacrimi, pentru că, oricât de FUN ar fi să fii părinte, de mii de ori poate fi mai greu când nu poți fi. Aici sunt eu, la fel și altfel, mamă de băiat David și înger de fetiță Emma.

1 Comment

1. Pingback: Vacanta in Grecia cu copiii ♥ Kissamos, Chania - FUN Parenting by Cristina Buja